czwartek, 9 czerwca 2016

Common White Girl Tag

Hej ! Dzisiaj przyszedł czas na Tag , zapytałam mojej przyjaciółki , która też prowadzi bloga ncieplowska.blogspot.com jaki tag mam zrobić i powiedziała , że mam zrobić ten tag a że pytania śa bardzo fajne to stwierdziłam , że to dobry pomysł.
Zapraszam !!!

1.Ulubiony napój ze Starbucksa ?
Szczerze to nie wiem dlatego , że nigdy tam nie byłam , SERIO :) . Ale niedługo się tam wybiorę.

2.Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano ?
Zazwyczaj gdy idę do szkoły to budzę się o 7:00 , wstaję o 7:25 a wychodzę o 7:40 więc mniej więcej 10-15 minut .

3.Ile selfie robisz dziennie ?
Ciężko odpowiedzieć na to pytanie ... czasami robię kilka a czasami w ogóle :) 

4.Ile masz follow i zdjęć na Instagramie ?
Obecnie mam 199 follow i 84 zdjęcia . Jeżeli nie wiecie , że mam instagrama to nazywam się na nim zosia_zija 

5.Używasz słów LOL i OMG na głos/publicznie ?
Raczej nie a jeżeli już to bardzo bardzo rzadko.

6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz ?
Raczej na co dzień staram się ubierać inaczej ale logiczne jest to , że jeżeli już coś kupiłam to nie założę tego raz i wyrzucę , więc tak .


7. Czy jesteś rasistką ? 
Nie nie jestem . 


8.Ile masz tweetów ?
Nie mam Twittera :)

9.Instagram , Twitter czy Tumblr ?
Twittera nie mam , na Tumblr nie wchodzę więc zdecydowanie Instagram .

10.Jak spędzasz większość swojego czasu ?
Najwięcej czasu spędzam z przyjaciółmi <3

11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem ?
Nie mam ulubionego , lubię wielu ...(Stuu,LM96, Banshee, Bethany Mota , GlamPaula itp)

12.Jak często malujesz paznokcie ?
Bardzo rzadko je maluje najczęściej w wakacje.

13.Czy jesteś zakupoholiczką ?
Bardzo lubię zakupy więc myślę , że w bardzo małym stopniu tak :).

14. Ile razy oglądałaś film ,,Wredne Dziewczyny" ?
Nie oglądałam :p ale pewnie obejrzę.

15. Czy masz dużo ubrań?
Wydaję mi się , że dość dużo natomiast w wielu rzeczach nie chodzę.

16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem ?
Tak i to dosyć często a zwłaszcza gdy coś jest ładnie podane.

17.Czy robisz makijaż codziennie ?
Makijażu nie robię codziennie jedynie w weekend lub okazyjnie.

18.Jakie są twoje oceny w szkole ?
Najczęściej są to 4 lub czasami 5.

19.Jak często stylizujesz włosy ?
Rzadko . Najczęściej chodzę w rozpuszczonych , czasami zrobię kok lub kitkę . Ale to w sumie tylko je czeszę i czasami spinam no i oczywiście myję.

20.Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
Absolutnie nie.

To tyle .
Do następnego <3 Buziaki :)
Zija

2 komentarze: