wtorek, 3 maja 2016

Top 10 kosmetyków

Hej!



Dzisiaj post o kosmetykach. Chyba każda dziewczyna je lubi!
Dzisiaj przedstawię Wam 10 moich kosmetycznych ulubieńców!

1.Balsamy do ust Baby Lips
Jest wersja podstawowa:
Różowa, fioletowa, pomarańczowa
i
jeszcze 3 których nie mam 
dalej: 
Dr. rescue, ta biała i u nas w Polsce są jeszcze 2
Electro:czarne 
ja mam Pink Shock oraz Strike a rose 
Pink Shock to ta bardziej fioletowa , pierwsza od lewej,
strike a rose to ta obok 

2. Tonik Under 20 
Jest świetny!!!
Oczyszcza i pięknie pachnie.
Polecam!

3. Krem z Ziaji 
Bionawilżający 
biała herbata

Jego zapach jest obłędny !
Z racji tego , że mam bardzo suchą skórę
potrzebowałam 
kremu i ten idealnie spełnia swoje zadanie.

4.Cien żel do mycia twarzy
możliwe że kojarzycie tą markę, jest 
ona dostępna w Lidlu, tak dokładnie
a ten żel jest świetny:jest delikatny
tak jak obiecuje producent, przyjemnie 
pachnie a kosztuje dosłownie kilka złotych
z tego co wiem teraz zmienił opakowanie.
Musicie go sporóbowac!

5. Ziaja tonik antybakteryjny 
Kolejny tonik ten akurat z Ziaji 
to już moje 3-cie opakowanie 
tego toniku i dzisiaj już je
kończę. Tonik jest delikatny, 
antybakteryjny i bardzo ładnie
i delikatnie pachnie no i nie jest
drogi :) 


6.Suchy szampon Batiste
Jest on przeznaczony na tak zwane
sytuacje awaryjne :) Już dawno chciałam
go kupic i w końcu jakiś czas temu udało mi się.
Mam go o zapachu floral essences, jest to piękny 
kwiatowy zapach . Jednym słowem:
POLECAM!!!

7.Under 20 pianka do mycia twarzy
Kupiłam ją jakoś w październiku i
używam jej prawie codziennie a zużycie
jest bardzo niewielkie . Jest to zapach 
bardzo delikatny arbuza z miętą.
W butelce jest ona płynna natomiast
gdy ją wycisniecie z opakowania
to zamienia się w bardzo delikatną
piankę.

8.Timotei spray discyplinujący
Jest naprawdę spoko. Ślicznie pachnie
jest to zapach wydaje mi się , że kokosa, 
w każdym razie  dośc słodki. Ja swój kupiłam
w biedronce ale jest on dostępny w rossmanie. 

9.Antyperspirant Isana Young
Jest on z rossmana. Ten na zdjęciu 
już mi się skończył i mam kolejny.
Gdy kupiłam pierwszą butelkę to zapach 
mi się podobał ale teraz już bym go nie
wybrała, po prostu mi się znudził. 

10.Ziaja krem BB- wersja różowa
No i ostatni kosmetyk, tym razem z 
kolorówki jest to krem BB z Ziaji.
Jest naprawdę fajny i nie widac go na
skórze. Moim zdaniem jest najlepszy
jaki do tej pory miałam a dokładniejszą 
recenzję znajdziecie tutaj:https://www.youtube.com/watch?v=OuecOwRZSC4

To tyle na dzisiaj. 
Niedługo spodziewajcie się nowej serii jaką bedzie...
PROJEKT DENKO 

ZIJA






6 komentarzy: