poniedziałek, 13 czerwca 2016

Co zabieram na zieloną szkołę? #1- walizka

Hej ! Z racji tego , że w środę wyjeżdżam na zieloną szkołę to zrobię dla Was posty co na nią zabieram no i dzisiaj pokażę Wam co pakuję do walizki i bagażu podręcznego do autokaru.
Zapraszam!

1.Bagaż podręczny : mam w nim tylko kilka rzeczy, pewnie zapakuję jeszcze jakiś prowiant na drogę
Tak wygląda mój plecak:
Mam w nim narazie:


Walizka:
Wygląda tak :
Pakuję do niej:
1.Ręcznik
2.Czapkę
3.Bieliznę :)
4.Jedną obudowę na telefon jakbym chciała
zmienić :)
5.Dodatkowe słuchawki 
6.Ładowarkę do telefonu 
7.Zegarek 
8.Portfel
 9. 2 pary klapek , latarkę

10. Szorty 
11. 2 pary długich spodni + dresy , których tu nie mam 
12.Koszulę, bluzę 
13.Nerkę 
14.Kilka t-shirtów (nie wszystkie tu mam)

Kolejna część tego wpisu ale o kosmetykach , które zabieram jeszcze DZISIAJ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz