niedziela, 10 lipca 2016

IKEA Haul

Hej !
Aktualnie mam remont w pokoju i wczoraj za potrzebą zakupu kilku rzeczy wybrałam się do IKEI.
Nie są to wszystkie rzeczy , które potrzebuję bo potrzebuje jeszcze łóżka , które mam już wybrane , komody itd. Ale pokażę Wam co wczoraj kupiłam . Zapraszam!

1.Słomki w przepięknych pastelowych kolorach.
w opakowaniu jest 100 sztuk, 
kosztowały 3.99 zł.
Nazwa to SOTVATTEN

2.Butelko - wazon
wygląda jak butelka po mleku :)
1 sztuka kosztowała 2.99
Nazwa to ENSIDIG

3.Poduszka 
Użyję ją jako wypełniacz.
1 sztuka kosztowała 5 zł.
Wymiar to 40x40 a nazwa to TRADASTER.

4.Koc / Pled na łóżko.
Kolor szary.
Był na przecenie za 15.99
Nazwa to POLARVIDE

5.Kosz 
Potrzebowałam nowego kosza na śmieci i znalazłam, ten jest biały ale fajny.
Kosztował jedyne 4 zł, a nazwa to FNISS.

6.Lampa 
Jest koloru srebrnego .
Kosztowała 39.99
Nazwa to TERTIAL

7.No i ostatnia rzecz-półka na obrazki 
Znaleziona na dziale z wyprzedażą za jedyne 
10.60zł
Nazwa to MOSSLANDA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz