niedziela, 7 sierpnia 2016

Room Tour !

Hej ! Z racji tego że ostatnio miałam remont w pokoju to dziś Wam pokaże !
Chce zaznaczyc że pokój nie jest do końca skończony (brakuje w nim komody między regałem a łóżkiem ) . Mam nadzieję , że Wam się spodoba !
Zapraszam Was na Room Tour !

Gdy wchodzimy do pokoju to za drzwiami znajduje się regał , który był tu wcześniej .
Regał (IKEA)

Po boku regału jest zawieszony wieszak HOME , który jest z Netto , trzymam na nim okulary :)

Obok regału powinna znajdowac się komoda , której jeszcze tu nie ma ale pojawi się niedługo :)

Dalej znajduje się moja ulubiona częśc pokoju czyli łóżko :) 
łóżko ( IKEA Hemnes) , a na nim są poduszki i narzuta :)
Poduszki ( Secon Hand, Biedronka , Ikea, Rossman ...)
Narzuta (IKEA)

Na ścianie pod którą stoi łóżko jest tapeta imitująca cegłę jest z OBI , na ścianie wisi półka 
Półka ( Netto) , 
na półce stoją : 
srebrna figurka w kształcie ptaszka (Netto) ,

Kaktus ( Biedronka) ,

oraz świeczka (IKEA)  i drewniane serduszko 
(Netto) .

 Trochę dalej od półki znajdują się ramki 



Ramki (Pepco) 

dalej jest okno :) 
na parapecie mam też różne ozdoby : 
wieszak na biżuterię (prezent)

ramka imitująca tablet :) (KIK)

świecznik (Pepco)

skarbonka/figurka imitująca babeczkę (Second Hand).

Zegar : pełni raczej funkcję dekoracji bo nie chodzi :)
(prezent).

Dalej miejsce pracy czyli biurko :)
Biurko (...)
świeczniki (IKEA)
piórnik (H&M)
podajnik do taśmy (Tiger)

nad biurkiem jest lampka 
lampka (IKEA)
a i wisi tam jeszcze obrazek :)
obrazek (Pepco)
na biurku stoi jeszcze klatka z chomikiem ale gdy będzie komoda to będzie ona stac właśnie tam :) 

obok biurka jest szafa 
szafa (JYSK)

a tak wygląda pokój gdy do niego wchodzimy : 

no i to tyle mam nadzieję , że Wam się podoba :) 

Do następnego ! 
Buziaki <3 











7 komentarzy: