niedziela, 29 maja 2016

Summer Must Haves 2016

Hej !
Dzisiaj post o typowo letniej tematyce. 
Już dawno chciałam taki dla Was napisac a teraz gdy jest coraz cieplej stwierdziłam , że to dobry pomysł. 
Zapraszam Was na moje Summer Must Haves !


1.Aplikacja We Heart It 
Bardzo ją lubię. Jest to zbiór mega inspirujących fotek.
Musicie ściągnąc ją na swój telefon! Nie pożałujecie !


2. Kolorowe paznokcie i lakiery 
Dodają tego czegoś stylizacji.Na co dzień nie maluje 
sobie paznokci chyba , że odżywką ale na lato bardzo lubię
kolorowe paznokcie.

3.Aparat 
Może to dziwne , że aparat to mój Must Have na lato 
ale kocham robic zdjęcia a lato jest jeszcze lepszą porą 
by porobic jakieś fajne fotki. 

4.Szorty 
W mojej szafie tym bardziej w lato nie może 
zabraknąc fajnych krótkich spodenek. To 
mój absolutny Must Have 

5.Crop-topy 
Lubię  je nosic do spódniczek czy właśnie do szortów. 

6.Okulary przeciwsłoneczne 
Nie wiem co napisac , po prostu okulary.


7.Mgiełka
Fajnie czasami się popsikać mgiełką :) 

8.Strój kąpielowy
Chyba nikogo nie zaskoczę :) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz