sobota, 22 kwietnia 2017

Haul kosmetyczny : Rossman -49%

Hej !
Obecnie w Rossmanie trwa promocja na wszystkie produkty do makijażu -49% a gdy macie aplikację klubu Rossman możecie je kupic za nawet -55%. Jeżeli nie zrobiliście  jeszcze swoich zakupów to śpieszcie się ; macie czas do 28.04. Kiedyś ta promocja była z podziałem na kategorie : twarz, oczy itd , natomiast teraz jest przecena od razu na wszystko . Jeżeli chodzi o mnie to ja już zrobiłam dośc spore zakupy i dzisiaj chciałabym Wam je pokazac. Będę podawac Wam ceny przed promocją dlatego , że nie wiem ile poszczególne rzeczy kosztowały na promocji.
Jeżeli jesteście zainteresowani to zapraszam.


Najpierw zacznę od kosmetyków , które kupiłam do twarzy .

1. Korektor Eveline Cosmetics 2 w 1 kryjąco -rozświetlający kolor 08 porcelain
14,99 zł



2. Wibo Rice Powder matująco - utrwalający puder sypki  
Testowałam go już i jest świetny :) 
16,99zł




3.Wibo Fixing Powder półtransparentny puder matujący sypki
12.99 zł





4. Wibo 4 in 1 concealer palette zestaw korektorów do zadań specjalnych
14,99zł

kolor różowy - maskuje sińce pod oczami
kolor zielony - kamufluje popękane naczynka
kolor jasny beż - maskuje wypryski
kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy



5. Lovely silver highlighter rozświetlacz do twarzy o chłodnym odcieniu .
Wcześniej miałam wersję gold i bardzo dobrze się sprawdzała natomiast opakowanie mi się rozwaliło i cały produkt popękał , więc musiałam kupic nowy , niestety w kilku Rossmanach nie było wersji gold więc wzięłam silver i mam nadzieję , że będzie równie fajny .
9,29 zł





Teraz przejdę do kosmetyków do oczu oraz do brwi .

1. Tusz do rzęs Lovely Curling pump up z sylikonową szczoteczką , jest to moje 2 opakowanie
10,99zł


2. Wibo kredka do brwi 2 w 1 nr 1 
14,49 zł


z jednej strony znajduje się kredka natomiast z drugiej puder w tym samym kolorze



3. Miss Sporty Studio Eyebrow Kit 001 Medium Brown 
15,39zł
w tym zestawie znajduje się cień i wosk do brwi  oraz pędzelki 



Teraz wszystkie kosmetyki do ust , które kupiłam , 
większośc to matowe pomadki ale jest też balsam i konturówka 

1. Lovely K*Lips  Pink Poison 
w zestawie jest płynną matową pomadkę oraz konturówkę w tym samym kolorze 
25,39zł 





2. Lovely Extra Lasting nr 4 
mam już też inne kolory 
10,99zł 



3. Wibo Million Dollar Lips nr 1 
13,79 zł 




4.Konturówka Lovely Perfect Line nr 2
6,59 zł 



5. Eos pomegranate&raspberry 
to już mój 2 EOS , bardzo je lubię i jeżeli nie wiecie to te balsamy do ust niedawno weszły do Rossmana , wcześniej były one dostępne tylko online lub w Douglas 
24,99zł





Zdjęcia : Canon 1300d 18,55mm 

4 komentarze:

  1. Ciekawy post! Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga. Zapraszam do mnie na http://zacczytana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tusz do rzęs, który prezentujesz całkiem niedawno miałam okazję przetestować. Szczerze mówiąc spodziewałam się jakiegoś syfu, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Nie skleja rzęs, szczoteczka również spoko. Jak za taką cenę to nie ma co się zastanawiać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie to mój ulubiony tusz , szczoteczka jest świetna , a cena jeszcze lepsza szczególnie na promocji

      Usuń