środa, 4 maja 2016

Projekt Denko #1

Hej!  We wczorajszym poście pisałam , że zrobię serię Projekt Denko i oto jestem. Dzisiaj przedstawię Wam kosmetyki , które zużyłam w ostatnim czasie i krótko je zrecenzuje . Mam nadzieję,że taka seria się Wam spodoba. Zapraszam !!!

1. Chusteczki oczyszczające Isana Young (2 opakowania)
Są ok. 
ładnie pachną i oczyszczają.
Kupiłam je za nie więcej niż
3zł. 
Kupię je ponownie.

2.BeBeauty Hand Cream 
regenerujący krem do rąk 

Jest on kupiony w Biedronce i 
widzę w nim same minusy!!!
Nie wiem czy regeneruje ale
na pewno wysusza. I do tego
okropnie pachnie!
Nie kupię ponownie !!! 
Nie polecam!

3.Dezodorant ISANA
To opakowanie jest już puste. 
Nowe widzieliście wczoraj.
Jest oki.
Kupię ponownie ale w innym zapachu 
ten przy drugim opakowaniu już mi
przeszkadza.

4.Balsam do ust czekoladowwy
Kolejny kosmetyk z biedronki 
co do niego mam mieszane uczucia.
Z jednej strony naprawdę świetnie 
nawilża i jest tani,ale z drugiej
zapach czuc tylko w opakowaniu .
Może kupię ponownie.

5.Miss Sporty podkład So Matte
Perfect Stay.
Ja ogólnie maluje się tylko na
ważne okazje albo gdy nie idę do 
szkoły. Ten podkład dostałam jakiś czas temu 
i jest naprawdę fajny .
Kupiłam już drugie opakowanie na promocji w
Rossmanie. 

6. Korektor na czerwone przebarwienia 
Lovely
Wszystko się pozdzierało:(
Ja mam dośc spory problem z czerwonymi 
plamami na twarzy i on mi pomaga jest fajny :)
Kupię ponownie :)

3 komentarze: