czwartek, 24 listopada 2016

Tag : Mój zwierzęcy przyjaciel

hej! Dzisiaj znów przychodzę do Was z tagiem lecz będzie on dośc nietypowy dlatego , że będzie to tag mój zwierzęcy przyjaciel. Więc jeżeli macie ochotę poznac moje zwierzaki  to zapraszam do dalszej części postu! Zaczynamy!

1.Jak nazywa się twój zwierzak ? Moje zwierzaki wabią się Roxi i Kropka :) 


2.Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?W zasadzie to mam dwa zwierzaki : jeden z nich to pies kundelek (Roxi), a drugi to chomik dżungarski (Kropka)








3.Jak długo jest już z tobą ?
Jeżeli chodzi o Kropkę to mam  ją od 15 maja 2015 a Roxi od 12 kwietnia 2013 
więc dośc długo .


4.Jak dostałaś swojego zwierzaka ? Po Kropkę poszliśmy po prostu do sklepu zoologicznego miała wtedy około 4 tygodni a z Roxi wiąże się dłuższa historia... 

Już od dawna chciałam psa jednak domownicy niezbyt się zgadzali a właściwie najbardziej tata reszta była nastawiona dośc pozytywnie ale nie byli przekonani ... Obowiązki itp... Lecz pewnego dnia przeglądając portal Gumtree.pl i wchodząc w zakładkę psy do adopcji zobaczyłam Roxi . Gdy przeczytałam opis wiedziałam , że będzie to pies idealny i nie myliłam się, pokazałam go mamie i dziadkom i porozmawialiśmy trochę na ten temat. Na drugi dzień udało mi się przekonac mamę , żeby zadzwoniła i dowiedziała się czy ogłoszenie jest aktualne , było . 
Po kilku dniach pojechaliśmy z rodzicami zobaczyc Roxi i byliśmy zdecydowani jednak musieliśmy odczekac kilka dni i po tym czasie miałam już Roxi w domu , jejku pamiętam jakby to było tak nie dawno :) 





5.Ile ma lat ?
Kropka ma około 1,5 roku a Roxi  teraz ma około 4-5 lat dokładnie nie wiem , bo weterynarz nie stwierdził jej dokładnego wieku gdy państwo od których ją wzięliśmy  ją znaleźli.

6.Co jest dziwnego w jego charakterze? Jeżeli chodzi o Kropkę to chyba nic a Roxi boi się burzy , fajerwerków , trzasków itp (nie wiem czy to dziwne bo chyba każdy pies a przynajmniej większośc tak ma :) ) 


7.Co twoje relacje z nim znaczą? Są moimi zwierzęcymi przyjaciółkami :) Kocham je :)


8.Ulubione chwile ? Roxi : chodzenie na spacer , zabawa, przytulanie , Kropka : branie na ręce :) 

9.Jak nazywasz swojego zwierzaka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz