sobota, 19 listopada 2016

Projekt Denko #2

Hej !

Bardzo dawno mnie tu nie było :( ale mam nadzieje , że mi to wybaczycie bo w grudniu szykuje dla Was bardzo fajny projekt , więc czekajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z drugim już projektem denko !

Zapraszam :)


1. Perfecta Softlips balsam do ust SPF 15 Vanilla Bean


Ten balsam jest naprawdę godny polecenia. Mam już drugie opakowanie .
Świetnie nawilża, wygładza... Jest naprawdę fajny :)
Rossman ok. 15 zł



2. 3 korektory 

1. Miss Sporty So Matte Instant Matte Finish korektor w sztyfcie  (pierwszy od lewej)
Jest średni , taki jakby ,,tępy" niezbyt go polecam , mam też inny w sztyfcie z tej firmy i też nie jest zbyt fajny , więc go nie używam . Może i kryje ale też nie jest to bardzo dobre krycie. Nr 02 light 
Rossman ok.12 zł 

2. Lovely Magic Pen na zaczerwienienia ( po środku)

Pokazywałam go Wam w poprzednim projekcie denko ale to jest drugie opakowanie. 
Jest lekki , dobrze maskuje zaczerwienienia ... Polecam
Rossman ok. 10 zł 

3. Essence camouflage cream concealer 

Jest naprawdę dobry . Spoko kryje i raczej ma same plusy . W opakowaniu są dwa jasne odcienie . 
Nr 10 natural beige 
Hebe ok.10-15 zł


3. Żele pod prysznic Isana 


Zapachy są dośc ,,przeterminowane" , ponieważ jeden jest wiosenny (Hello Spring),
a drugi letni (Summer Feelings)
Oba pięknie pachną. Wiosenny to zapach z sokiem z brzoskwini a letni to zapach z ekstraktem z jeżyn. Bardzo lubię te żele, już dziś kupiłam wersję zimową o zapachu karmelu i wanilii 
Rossman około 3-4 zł  

4. Antyperspirant Garnier Neo wersja z nutą świeżych kwiatów 


Mam już drugie opakowanie . Dezodorant jest świetny i ma niebyt standardowy aplikator , jest to kółko , które posiada małe dziurki i przez nie wylatuje produkt , pięknie pachnie i fajnie chroni.
Rossman , Hebe ok.15zł


5.Tonik Ziaja nuno technologia przeciw pryszczom 


Było to chyba moje 4 opakowanie , był to pierwszy tonik jaki kiedykolwiek kupiłam około 2 lata temu. Jest świetny , super oczyszcza i ładnie pachnie 
Hebe ok. 7-8 zł


6. Płyn do demakijażu Be Beauty 2w1

Jak się pewnie domyślacie jest z Biedronki . Pokazywałam Wam go też w 1 projekcie denko . 
Jest b.fajny i fajnie nawilża 
Biedronka ok.6 zł 

7. Avon mgiełka energising green tea & verbena 
Jest to zapach zielonej herbaty i werbeny .
Zapach długo się utrzymuje i jest dośc intensywny i tak jakby cytrusowy 
Avon ok.10zł 

8.Krem Ziaja bionawilżający biała herbata 
Pokazywałam Wam go w jednym z hauli . 
Jest genialny; bardzo nawilża, jest lekki i przepięknie pachnie 
Drogerie ok.7 zł 


9. Cleanic chusteczki do demakijażu oczyszczanie i łagodzenie 

Są w miarę ok , kupiłam je w czerwcu na zieloną szkołę więc dośc długo zbierałam te puste opakowania ;) Dośc dobrze zmywają makijaż 



no i to tyle 
zdjęcia zrobione i przerobione :  iPhone 5s 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz