czwartek, 4 sierpnia 2016

Tag - Zaufana szafa

Hej !
Dzisiaj kolejny Tag na blogu , dziś zapraszam was na Tag - Zaufana szafa !

1.Jaka rzecz w twojej szafie jest najstarszą jaką masz?
W sumie to niewiem :)

2.Jaką rzecz kupiłaś ostatnio?
Ostatnio a w zasadzie wczoraj w second handzie kupiłam szarą dresową kamizelkę z H&M :)

3.Jaka jest najdroższa rzecz którą masz w szafie ?
Chyba nie mam takiej rzeczy bo staram się nie wydawac zbyt wiele na ciuchy :)

4. Jaką rzecz z szafy nosisz najczęściej ?
Zdecydowanie koszule w kratę ! Po prostu je kocham ! Noszę je prawie codziennie :) <3

5. Co upolowałaś w second handzie ? Co jest twoją największą perełką ?
Prawie wszystko w mojej szafie jest ze sklepów tego typu , ale wydaje mi się , że największą perełką są koszule w kratę .

6.Jak myślisz na jaką rzecz zmarnowałaś najwięcej pieniędzy ?
Chyba nie mam takiej rzeczy , albo nie pamiętam :)

7.Coś co kochasz a większośc ludzi może nie nawidzic ?
Niewiem nie mam aż takich kontrowersyjnych ubrań :)

8. 3 ulubione rzeczy z szafy ?
Trudno wybrac :)

1.Koszule w kratę
2.Spodenki z wysokim stanem
3.Bomber jacket

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz