czwartek, 25 sierpnia 2016

Back to school #4 Haul mieszany :)

Hej!
Dziś przygotowałam dla Was kolejną notkę z serii Back to school ( w najbliższym tylko takie posty będą pojawiac się na blogu :)
Zapraszam Was na haul mieszany :)

 Rossman : 1. Isana żel pod prysznic Summer Feelings .
Mój żel Hello Spring się skończył (będzie niedługo w Projekcie Denko) i musiałam kupic nowy żel ,  mimo , że mamy końcówkę lata to trafiło na ten z letniej kolekcji. Pachnie pięknie jeżynami.
Kosztował 3,49 zł

2. 3-pak gumek do włosów 

Są to gumki typu sprężynki. Takie lubię najbardziej i tylko takich używam. Wg mnie są najlepsze ; nie wyrywają i nie plączą włosów . Fajne jako gumki jak i jako bransoletki. Idealne do szkoły.
Koszt : 3,99 zł



3. Chusteczki oczyszczające Isana Young 25 szt

Jeszcze ich nie testowałam , ale miałam inną wersje - różową
Mają zapach kokosa i mango ale wyczuwam tam sam kokos.
Koszt : około 5 zł (promocja)


Teraz czas na zakupy z nad morza :)

1. Podgrzewacze o zapachu cukierków
Pięknie pachną :)
2 zł


Świecznik na tea-light 
1 zł

Brelok pompon , kupiłam go z myślą o przyczepieniu do mojego plecak szkolnego :)
10 zł 

Słoiki do picia 
Od dawna chciałam je kupic ale albo ich nie było albo były dośc drogie a nie chciałam wydawac na nie dużo kasy a nad morzem znalazłam je za jedyne 4 zł za sztukę !
Kupiłam od razu 4 sztuki w razie czego gdyby przyszli do mnie znajomi <3 



Second Hand 
Tam kupiłam jedną rzecz - koszulkę z paskami przy dekolcie i przy rękawach . Zawsze taką chciałam :) Kosztowała około 7 zł.



No i to tyle . Dośc mały haul ale zawsze coś :)


Zdjęcia wykonane (tak jak zawsze)
Aparatem SAMSUNG ES95 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz