niedziela, 20 marca 2016

My iPhone Case Collection

W kilku postach pisałam Wam , że postaram się zrobic post o moich obudowach na telefon czyli My iPhone case Collection . Zanim przejdę do case'ów powiem Wam jaki mam telefon .

Więc mam iPhone 5s w kolorze Space Grey - 16 gb
Przechodzę do case 
Mam ich bardzo dużo 
New Yorker (gumowy)
Babi Targ (plastikowy)
Sinsay (plastikowy)
Babi Targ (Moschino)- gumowy
Babi Targ (H&M)- plastikowy 3D
H&M (plastikowy)
H&M (gumowy)
Sinsay (zestaw)- gumowe
Babi Targ (plastikowy)
Babi Targ (H&M)- plastikowy 
H&M (plastikowy)
Sinsay (plastikowy)
Bershka (plastikowy)
Sinsay (plastikowy)
Second Hand (gumowy)
Babi Targ (plastikowy-3D)
Second Hand (Victoria's Secret)- gumowy 
Babi Targ (plastikowy)
Pull&Bear (plastikowy)
H&M (plastikowy-ażurowy)
Bershka (plastikowy)
H&M (plastikowy 3D) 
New Yorker (plastikowy)
New Yorker (plastikowy)

To nie są wszystkie ale więcej niż 3/4 
reszta jest trochę uszkodzona 
więc 
uznałam ,że
nie ma sensu 
Wam ich 
pokazywac.

Zdjęcia robiłam sama i przepraszam za nie najlepszą ich jakośc :)

5 komentarzy: