czwartek, 17 marca 2016

50 a może i więcej faktów o mnie

Hejo !!! Po kilkunastu dniach nieobecności w końcu POST ! Jeeej <3
50 faktów o mnie to własnie taki post . To zapraszam !

1. Mam na imię Zosia

2. Mam 13 lat

3. Mieszkam w Poznaniu <3

4. Nie lubię oliwek, wątróbki i wielu innych rzeczy fuu !

5. Uwielbiam owoce i warzywa <3

6. Lubię spac w skarpetkach :)

7. Mam psa i chomika

8. Mam facebooka instagrama i snapchata i bloga , a i konto na We Heart It

9. Lubię świeczki

10. Moja ulubiona pora roku to lato

11. Mój  telefon to iPhone 5s

12. Mam bardzo duzo case na telefon

13. Mega rzadko chodzę ale lubię chodzic w wysokich butach ,( dziwne)

14. Kocham siatkówkę

15. Lubie wf

16.Kocham fotografowac

17. Uwielbiam spotykac się z przyjaciółmi <3

18. Jestem singielką :(

19. Cały czas się śmieję

20. Uwielbiam balsamy do ust

21. Jestem Directioner od 3,5 roku <3

22. Marzę o wielu rzeczach ale najbardziej o koncercie moich idoli <3

23. Kocham czytac <3

24. Chciałabym miec tatuaże

25. Lubię rysowac <3

26. Jestem szaloooona , chociaż na co dzień tego nie widac :)

27. Moją najlepszą przyjaciółkę znam od urodzenia <3 <3 <3

28. Słodzę herbatę od jakiegoś czasu tylko jedną łyżeczką cukru <3 mniam <3

29. Lubię kosmetyki Under 20 <3

30. Nie jem często słodyczy

31. Lubię oglądac filmy <3

32. Boję się pająków

33. Nie lubię pobierania krwi :(

34. Chcę byc fotografem , makijażystką , lub weterynarzem <3

35. Nie chcę iśc do liceum tylko do technikum

36. Moje ulubione kwiaty to goździki <3

37. Kocham pizzę <3

38. Nienawidzę mleka fuu :()

39. Jestem jedynaczką ma to i złe i dobre strony :)

40. Czasami jem fast foody

41. Mam 167 cm wzrostu :)

42. Jestem najwyższa w klasie z dziewczyn :)

43. Kocham moją klasę <3

44. Kiedyś bardzo często obgryzałam paznokcie teraz staram się tego nie robic. I powiem Wam , że nawet mi to wychodzi ;)

45. Nie lubię dentysty (boję się !)

46. Nie lubię grzybów , chyba , że pieczarki

47. Nie umiem pływac

48. Kocham mojego psa <3 i chomika <3

49. Uwielbiam skarpety :)

50. Nie byłam za granicą :( ale marzę o wielu podróżach <3

51. Kocham Londyn <3

52. Moje ulubione perfumy to Our Moment 1D <3

xoxo Zija <3

5 komentarzy:

  1. Też nie lubię dentysty i sie go boje :p
    Ale mleko kocham! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja akurat nie lubię mleka ale kocham kakao <3 kiedy psot ?

      Usuń
    2. Ja nie lubię tylko ciepłego mleka. A dentystę to nawet lubię, bo mam zdrowe zęby i w gabinecie siedzę maksimum 5 minut :D

      Usuń
    3. też mam zdrowe zęby ale po tym jak kiedyś miałam wiercony ząb to nie lubię

      Usuń
    4. Ojej :D Ja nigdy nie miałam. Jedynie miałam smarowane ochydną pastą zęby po których nie można godzinę jeść i pić. Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do mnie.

      Usuń