czwartek, 18 lutego 2016

Stylizacje #12- Stylizacje w moim stylu

Hej !
Pomimo , że jestem chora co mogliście czytac w poprzednim poście to postanowiłam dla Was napisac jakąś luźną notkę. Będzie to kolejny już dwunasty z kolei post o stylizacjach . Tym razem dodam zdjęcia stylizacji typowo w moim stylu

Jeżeli jesteście ciekawi co najbardziej lubię nosic to pokrótce mogę Wam o tym napisac
Lubię nosic rurki najlepiej z wysokim stanem i z dziurami ale jeszcze takich idealnych dla siebie nie znalazłam, uwielbiam nosic duże koszule w kratę, co do butów uwielbiam wysokie nike co mogliście czytac w poście o butach NIKE , który był jakoś na początku bloga.Lubię nosic sukienki i spódniczki ale nie noszę ich jakoś bardzo często , na co dzień lubię nosic ciemne spodnie jest mi po prostu w nich wygodniej , uwielbiam też moją skórzaną kurtkę z H&m , na lato lubię jeansowe ogrodniczki i szorty
  ... ale się rozpisałam , dobra przechodzę do zdjęc , Zapraszam !!!

3 komentarze:

  1. Hmm... Fajny post, ale stylizacje znowu z internetu!!! Dodawaj swoje też, bo chyba masz jakieś fajne ubrania,nie? I napisałaś /stylizacje/, a w jednym ze zdjęć jest sama koszula.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta seria polega na dodawaniu zdj stylizacji z internetu !!!

      Usuń
    2. Ok. No to sory. Ale swoje też dodaj. Będę czekać. Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do mnie :D

      Usuń