wtorek, 16 lutego 2016

Gwiazdy, których stylem się inspiruję

Hej ! Po kilku dni nieobecności na blogu w końcu piszę dla Was notkę. Powiem Wam,że trochę mi tego brakowało. I każdego dnia kiedy wchodziłam na bloga i patrzałam na statystykę i widziałam  ile przybyło Was danego dnia to wiedziałam , że jest dla kogo pisac <3 tylko nie wiedziałam co .
Brak weny było spowodowane w dużym sensie moją chorobą . I pomysł na ten post właściwie przed chwilą przyszedł mi do głowy . Będzie to post o tytule ,,Gwiazdy,których stylem się inspiruję" mam nadzieję,że się Wam spodoba . Zapraszam <3

1.Jessica Mercedes
Powiem Wam , że uwielbiam jej bloga i filmiki na yt . Bardzo lubię jej styl. Teraz wstawię kilka zdjęc stylizacji Jessici , które mega mi się podobają.


2. Maffashion 
Lubię jej bloga styl ...
Dziś to na tyle jak widzicie dziś pod lupę poszły 2 blogerki modowe 
Wydaje mi się , że powstanie jeszcze kilka takich postów więc ich wyczekujcie 
Kto wie może jutro zrobię podobny 
Buziaki <3 
Zija .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz