czwartek, 31 sierpnia 2017

Back to school #5 Q&A

Hej !
Witajcie w kolejnym poście z serii BTS na moim blogu ! Dzisiaj mam dla Was post z odpowiedziami na pytania . Zapraszam !


1. Ulubiony przedmiot ?
Wydaje mi się , że jest to język angielski :)

2. Wolisz kartkówki czy odpowiedzi ustne ?
Wolę kartkówki

3. Ulubiony dzień tygodnia ?
Piątek i sobota

4. Cele na ten rok szkolny ?
Moim celem jest zdecydowanie systematyczniejsza nauka i lepsze oceny ;)

5. Na jakie studia póki co chcesz iśc ?
Fotografia

6. Jakie masz najczęściej 2 śniadanie ?
Najczęściej mam po prostu zwyczajne kanapki

7. Jakie kupiłaś zeszyty ?
Moje zeszyty możecie zobaczyc w obu częściach haul'u z przyborami 1 częśc , 2 częśc

8. Jaki masz plecak i worek na wf ?
Jeżeli chodzi o plecak to jeszcze go nie mam , a worek na wf  mam zwykły fioletowy

9. Jaki masz strój galowy ?
Mój strój galowy to zwykła biała bluzka lub koszula i czarna spódniczka

10. Będziesz się malowac ? Jeśli tak to jakich kosmetyków będziesz używac ?
Będę malowac się lekko ; korektor , puder może czasem tusz do rzęs no i balsam do ust

11.  Używasz perfum do szkoły ?
Do szkoły rezygnuje z perfum i używam jedynie mgiełki

12. Malujesz paznokcie do szkoły ?
Do szkoły mogę malowac paznokcie natomiast nie zawsze to robię

13. Ile masz zazwyczaj lekcji ?
Zazwyczaj mam 7 lekcji , natomiast czasem bywają dni gdzie mam ich 6

14. Chcesz iśc do liceum , technikum czy zawodówki ?
Myślę między technikum a zawodówką

15. Kim chcesz byc po skończeniu szkoły ?
 Tak jak pisałam wcześniej myślę o studiach fotograficznych , więc chyba fotografem

16. Czy twoja klasa będzie miec jakąś wycieczkę ? Gdzie ? Na ile ? Kiedy ?
Nie wiem nic o wycieczkach na ten rok , ale mam nadzieję , że tak

17. Jesteś wzrokowcem czy słuchowcem ?
Jestem zdecydowanie wzrokowcem

18. Jaką miałaś średnią na koniec roku ?
Nie wiem :0

19. Humanista czy ścisłowiec?
Humanista zdecydowanie

20. Byłaś , już u pielęgniarki szkolnej ?
Byłam

21. Uważasz , że dobrze ubierasz się do szkoły ?
Ok :)

22. Lubisz swoją wychowawczynie ?
Lubię :)

23. Jako artystyczne ; wybrałaś teatr , muzykę czy plastykę ?
Wybrałam plastykę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz