sobota, 23 stycznia 2016

Inspiracje #3

Ale dawno mnie tu nie było !
Powiem Wam , że to wszystko przez to , że  trochę nie miałam pomysłu na posty lub dlatego , bo to  był trochę zalatany tydzień ! Mimo to , że  było to szalone 7 dni to i  tak miałam trochę wolnego czasu , gdzie mogłam na spokojnie przesiedziec trochę przed laptopem z kakałkiem i ciepłymi skarpetami na nogach. Gdy siedziałam tak z 1,5 h przed ekranem komputera to w sumie nie robiłam nic nadzwyczajnego ; oglądałam filmiki na Youtube , przeglądałam inne blogi , inspirowałam się no i szukałam pomysłów na posty . A tak w ogóle to 20 stycznia był miesiąc bloga , popatrzcie jak to minęło już ponad miesiąc dla Was piszę i jest Was już ponad 1000 wow ! To dla mnie mega wyróżnienie , i nawet nie wiecie jak mnie to motywuje , Dziękuję ! Jesteście najlepszymi czytelnikami pomimo , że nie znamy się prywatnie :) . Ale się rozpisałam , ale ok przechodzę do postu , mianowicie stwierdziłam , że dawno nie było postu o inspiracjach i czemu by go nie zrobic . Zapraszam !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz