niedziela, 27 listopada 2016

Pomysły na prezenty 2016

Hej ! 

Zbliżają się święta Bożego Narodzenia , a co za tym idzie ? Musimy kupic prezenty . 
Jeżeli nie macie jeszcze pomysłu co możecie kupic swoim najbliższym to mam nadzieję , że mój post , okaże się dla Was przydatny :) Zapraszam !!! 

Dla niej : 

Zacznę od prezentów , z którymi mam zawsze najmniej problemu , czyli prezent dla mamy , przyjaciółki ... 





1. Pędzle do makijażu
2. Szminka 
3. Zestaw kosmetyków 
4. Perfumy ;(trochę
ryzykowne , bo nie wiadomo czy traficie z zapachem , ale nie musicie wydawac na nie dużo , możecie spróbowac :) ) 

5. Brelok do kluczy,torby - pompon 
(sama taki mam i myślę , że to b.fajny pomysł)

6. Rękawiczki 
(są idealne na zimę , a w sklepach możemy znaleźc naprawdę fajne ) 

7. Książka 
(jeżeli osoba , której robicie prezent lubi czytac to idealnym prezentem będzie książka , idealna na zimne,długie , zimowe wieczory ) 

8. Case na telefon 

9. Kapcie 
(są miękkie , ciepłe i po prostu idealne , nie tylko na zimę )

10. Kocyk 

11. Termofor 

12. Kominek zapachowy 

13. Świeca zapachowa 

14. Kubek 

15. Karta podarunkowa 
(jeżeli nie macie pomysłu co komuś kupic , to dobrym rozwiązaniem jest taka karta. Wtedy osoba , która ją dostanie, będzie mogła sama sobie coś wybrac w danym sklepie ) 

16. Słodycze 




Dla niego : 

No i tu zaczynają się schody :) Nigdy za bardzo nie wiem co kupic mojemu tacie czy dziadkowi , ale koniec końców i tak coś ode mnie dostają :) oto moje propozycje : 

1.Zegarek 

2. Zestaw kosmetyków 

3. Koszulka z fajnym nadrukiem 

4. Koszula 

5. Zestaw narzędzi 
(jeżeli wasz tata , brat czy dziadek lubią majsterkowac to  to będzie to dobry pomysł na prezent)

6. Kubek 

7. Porządny pasek 

8. Portfel 

9. Zestaw ; pióro+długopis 

10. Słodycze 





To tyle . Mam nadzieję , że mój post pomoże Wam w doborze prezentów dla waszych bliskich. Naprawdę sporo czasu spędziłam na przygotowaniu tego postu ... Zrobienie grafik itp, 
Do następnego <3 

2 komentarze: